Familie Schreuder in USA

31 Juli 2011 Santa Monica

Vandaag gaan we Hollywood verkennen.
We gaan eerst op zoek naar Hollywood boulevard. Hier zijn o.a. de bekende Walk of Fame, Chinese theatre en Kodak theatre.
Het was wel even zoeken want we hadden ons niet zo goed voorbereid naar welk adres we heen moesten.
Uiteindelijk met wat gierende banden (flinke hellingproeven af en toe ) Hollywood wel gevonden.
Chinese theatre, hier zijn vaak premieres van nieuwe films.
Kodak theatre, hier worden 1 keer per jaar de Oscar uitreikingen gehouden.
Walk of Fame, allemaal sterren op straat met de namen van bekende filmsterren, zangers , zangeressen etc.
Bij deze ster was het het drukst, de ster van Michael Jackson.
De ster van acteur Johnny Depp.
Op straat ook allerlei lookalikes van bekende filmpersonages. Dit is Jack Sparrow uit de film The Pirates of the Caribean. Johnny speelde dit personage.
Winkelcentrum in Hollywood.
We hebben ons laten verleiden om een bustour naar Beverly Hills te doen en daar wat huizen van bekende sterren te bekijken, zoals Madonna, Brad Pitt, Lady Gaga, David Beckham etc.
Leuk om te zien. Wat een villa's. Schitterend.
Beverly Hills
Het hek met daarachter het huis van Johnny Depp.
Het huis van Richard Gere.
Na veel huizen gezien te hebben met de bus even naar de dure winkelstraat, Rodeo Drive .
Hier winkelen de sterren. En soms kun je ze ook spotten. Maar helaas wij herkenden geen sterren, of zijn wij er misschien 1.
Rodeo Drive.
Rodeo drive, met 3 sterren.
Laughing
De tour duurde 1,5 uur. Daarna wilden we op weg naar het Hollywood sign. De letters Hollywood die op een heuvel in Hollywood staan.
Helaas in de verte wel een keer gezien maar echt van dichtbij lukte niet.
We hebben heel wat kilometers gereden maar niet wat we wilden zien. In het hotel op internet weten we nu de goeie route om er te komen.
We hebben nog wel een map gekocht met een plattegrond van Beverly Hills met de sterren. Dus zelf met de auto nog wat verder zoeken.
Voor O (Pa) Lansbergen hebben we nog wel het huis van Neil Diamond gezien. Helaas wel meer hek .(foto onder)
Foto voor de wijk Beverly Hills.
Nu zitten we beneden in de lobby nog even wat na te zitten en morgen willen we naar het strand. Even de Pacific Ocean in.
En als het lukt het Hollywood Sign van dichtbij fotograferen.

Corrie

Hey hollywoodsterren,

Het blijft leuk om jullie te volgen en ik ben benieuwd of we nog nieuwe verhalen krijgen te horen als jullie weer thuis zijn. Ik heb het idee dat we al heel veel meekrijgen maar misschien houden jullie nog wat leuke verhalen achter.....
Fijn dat het allemaal goed gaat en dat alles ook goed afloopt(in slaap gevallen tegenligger).
Geniet er nog van en het zal wel weer wennen zijn straks op jullie eigen "landgoed" weer terug in Swifterbant!!

Groet uit E`loord

anja

Hoi Ingrid en familie,

Wat een prachtig reisverhaal tot nu toe! Het is maar saai bij BJZ vergeleken met de foto's.
Groetjes, Anja

(O) Pa en (O) ma Lansbergen

Nog een mooie dag morgen en geniet van het strand en de zon, dat doen wij in Nederland ook, want het is hier eindelijk mooi weer.
Groeten (O) pa en (O) ma Lansbergen