Familie Schreuder in USA

29 Juli San Francisco-Cambria via de Highway 1

29 juli Geschreven door : Rianne

Vanmorgen was mama voor de eerste keer er het eerste uit, om 7 uur! Wij waren rond half 8 wakker. Om half 10 reden we San Francisco uit. We hebben eerst een stukje gereden, totdat we beetje de stad uit waren. Daarna gingen we ontbijten bij de Subway. Ook nog even wat broodjes bij de bakker gehaald voor onderweg en voor papa en mama Starbuck’s koffie. Het was een erg lange tocht, we moesten wel 4 uur rijden. In Monterey dat is een vissers plaatsje hebben we bij het strand onze broodjes opgegeten.

Monterey

Daarna verder gereden en een aantal keren gestopt om naar het uitzicht te kijken.

Highway 1 kustrouteweg langs de Grote Oceaan.

We hebben ook nog een kort wandelingetje gemaakt. We kwamen bij de McWay Creek-waterval dat was ongeveer maar 500 meter lopen dus niet zo heel erg ver.

McWay Creek waterval.

De waterval iets dichterbij.

Daarna weer verder gereden. Nog een aantal keren stoppen.

Bij een uitzichtpunt kon jezeeolifantenzien. Ze lagen op het strand, het waren er wel een stuk of 50 bij elkaar. Het was een apart gezicht. Je moest niet te dicht bij ze in de buurt komen, want ze zijn sneller dan je denkt en ze kunnen bijten.

Zeeolifanten.

We kwamen rond 17.30 uur bij het hotel aan. We hebben een super grote kamer. Met een zitje en een openhaard. Als we naar het zwembad willen, hoeven we alleen de achterdeur van de kamer open te doen en je bent er al. Marc en papa hadden het zwembad voor hun alleen.

Rond 18.45 uur gingen we met de auto naar het dorpje Cambria. Je zag er hele grote villa’s. Toen reden we de andere kant op om wat te eten. We hadden niet zo’n zin om ergens helemaal uitgebreid te zitten dus hebben we gewoon pizza gehaald en meegenomen naar het hotel. De pizza was erg lekker. Papa en Marc gingen nog naar een dessertbuffet.

Dit was gratis en omdat papa nogal van dessert houdt…… Helaas voor papa en Marc viel het buffet tegen, alleen wat bordjes met cakejes.

Morgen gaan we naar Los Angeles.

(O) pa en (O) ma Lansbergen

Leuk geschreven Rianne, je moet maar schrijfster worden of een uitgebreid dagboek van deze vakantie maken.
Mooie foto's trouwens weer.
Een goede reis naar Los Angeles, jullie laatste stop voor de reis terug naar huis.
Groeten (O) pa en (O) man Lansbergen