Familie Schreuder in USA

21 Juli Las Vegas

21 Juli Las Vegas

Het is inmiddels 22.30 dat ik dit verhaal zit te typen. Ingrid, Rianne en Marc liggen net te slapen. Het was weer een vermoeide dag. Opnieuw superheet hier in Vegas.

Vanmorgen ontbeten in Hotel Paris wat net naast ons hotel ligt. Ook alweer een prachtig hotel. Met een nagemaakte Eifeltoren, Arc de Triomph en in het hotel zelf een Franse sfeer.

Daarna naar de Las Vegas Premium Outlet Center. Een soort Bataviastad in Las Vegas. Met heel veel merkkleding winkels. We hebben nog wat kleding kunnen kopen. Echt wel goedkoop.

Rond 13.00 naar het oude Las Vegas (Downtown) gereden. Hier is het allemaal een beetje begonnen. De bekende cowboy staat er ook. Alleen is het nu deels overdekt. Fremont Street heet deze straat.

De bekende cowboy.

Marc met een soort zwaardvechter op de foto. Ook op Fremont street.

Bij de Starbucks wat gegeten en gedronken. Alleen was ik zo stom met mijn videocameratas te gaan zwiepen. Ingrid kreeg de volle lading van mijn koffie over haar heen. Op de grond en op de tafel was het ook een vieze bende. De verkoopster van Starbucks hielp mee om met verschillende natte doeken de boel weer op te ruimen. Ik kreeg gelukkig nog een nieuwe koffie. Maar Ingrid had natte koffieplekken in haar spijkerbroek. Gelukkig heeft Las Vegas een grote föhn die de hele dag aanstaat zodat het weer snel opdroogde.

We hebben daarna ook nog de 350 meter hoge Stratosphere toren met de lift bestegen. Met een prachtig uitzicht over Las Vegas. Je kon ook nog van de toren af Bungee Jumpen. Maar dat hebben we maar niet gedaan.

Stratosphere Tower.

Het uitzicht vanaf de 350 meter hoge Stratosphere Tower.

Om 18.00 hebben we de voorstelling ' Tournaments of Kings ' in hotel Excalibur bekeken. In een soort arena hadden we een show van ridders en paarden die elkaar o.a met zwaarden te lijf gingen. Ook vuurwerk en vlammen ontbraken niet . Marc en ik vonden het wel leuk. Ingrid en Rianne wat minder. Je kreeg ook eten. Soep vooraf met daarna een bord met kip, brocolli en wat gepofte aardappelen. Als toetje een soort appelflap. Je moest dit allemaal met de hand opeten. Een heel gesmeer.

Om 19.15 was dit allemaal afgelopen. In het hotel nog wat rondgekeken en daarna naar ons hotel. Ik ben nog even naar Hotel Bellagio gegaan. De film Oceans Eleven met George Clooney en Brad Pitt in de hoofdrol is daar opgenomen. Die wilde ik nog even van binnenzin. Prachtig hotel.

Zo dat was dan Las Vegas, wat een aparte stad toch. Er is genoeg te zien en te beleven daar. Ik vond het wel grappig daar.

Nu slapen en morgen richting Death Valley. Gaan we daar dan de 50 graden halen???

Reacties

Reacties

Roland

Hey Fam schreuder,

Volgens de weersverwachting wordt het inderdaad 50 graden van het weekend daar !
Ik zou zeggen doe het rustig aan :)

Veel plezier en Ing wel ff goed insmeren

(O)pa en (O)ma Lansbergen

Hoi Familie, hier weer een reactie uit een kil (16 gr.) maar wel droog Dronten. Morgen en zondag wordt het nog kouder met regen, dus jullie zitten wat dat betreft goed, al hoewel 50 gr. in Death Valley is wel erg hoog. Ik val wel in herhalingen maar wat een mooie verhalen en foto's iedere keer weer, jullie zien wel heel veel moois op deze reis, en jullie zijn nog maar op de helft met Los Angeles en Saint Francisco nog in het vooruit zicht.
Heel veel plezier verder, en doe rustig aan in Death Valley.
Groeten van (O)pa En (O) ma lansbergen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!