Familie Schreuder in USA

19 juli Zion-Las Vegas

Vandaag werden we om zeven uur wakker, behalve Marc natuurlijk die was er om acht uur uit. Toen we klaar waren gingen we met de auto het Zion National Park in. We gingen verder met de shuttlebus naar de Weeping Rock trail. De wandeling was een korte, maar nog best wel steile wandeling. Er kwam water uit de rost, het leek net of de rots huilde. Na deze wandeling gingen we weer verder met de shuttlebus naar Riverside walk trail.

Deze wandeling was wel wat langer. We kwamen heel veel eekhoorntjes tegen en herten. We waren om 11.45 uur weer terug met shuttlebus.

Daarna gingen we met de auto verder naar het plaatsje Springdale. Daar gingen we wat eten en drinken. Marc had Ice Tea besteld, maar dat vond die natuurlijk weer niet lekker. Gelukkig mocht hij het omwisselen voor wat anders. We hadden natuurlijk weer veelste veel eten, we kregen het allemaal niet echt op.

Toen gingen we richting Las Vegas rijden. Onderweg even naar supermarkt geweest om water te halen. Daarna weer verder. We verlaten de staat Utah en de klok gaat weer een uur terug, want we zijn weer in andere staat (eventjes in Arizona en daarna in Nevada). Onderweg gingen we een stukje om om het park Valley of Fire te bekijken. Het was hier 42 graden. We waren daar om 15.30 uur en was erg mooi ook (: Marc en ik wilden heel graag naar Las Vegas we waren best wel nieuwsgierig.

Valley of Fire

We kwamen 17.00 uur in Las Vegas aan. In 1 keer goed gereden en in de parkeergarage van het hotel de auto neergezet. Toen moesten we inchecken, de receptie was moeilijke te vinden. We kwamen eerst door een heel winkelcentrum. Hier leek het net of je buiten liep er was een lucht als plafond, net echt. Daarna door het Casino naar de receptie. Het Casino was erg groot. Marc en ik mochten gewoon door de Casino lopen het valt best mee hoe streng ze daar zijn, want we hadden gehoord dat kinderen onder de 18 niet in de Casino mochten komen.

Uiteindelijk hadden we ingecheckt en gingen even onze kamer bekijken (op de 21e verdieping en met uitzicht op de Eiffeltoren en op de fontein van het Bellagio hotel). Alles heel luxe. Toen wouden we de koffers gaan halen en deden we de deur achter ons dicht en kwamen we erachter dat we het pasje waarmee je de deur open maakt waren vergeten. Dus moesten we weer helemaal naar beneden naar de balie en kregen we anders pasje en konden we weer gewoon naar binnen. Vanaf de parkeergarage naar onze kamers met de koffers, was een hele lange tocht. We hebben toen de auto naar de ingang gereden en daar de koffers uitgeladen. Onze auto werd door iemand van het hotel weggereden.

Hotel Bellagio met de beroemde fonteinenshow.

Las Vegas is echt een super mooie stad je ziet hele aparte dingen. We zijn vanavond in Las Vegas rond gaan kijken.

Het is echt mooi, maar het is nog steeds heel warm 30 graden of zo. We zagen een achtbaan op een hotel, heel straatverlichting en verkleedde mensen (Elmo, Spongebob en Star Wars).

Daarna hebben we nog wat gedronken en gegeten bij Starbucks. Nu zijn we op onze hotelkamer en gaan we nog Monopoly spelen.

Geschreven door: Rianne

Sylvia

Toch wel Monopoly spelen met echt geld he, je bent tenslotte in Vegas! Jullie lijken ook poepiebruin in de neonlights, dus dat is ook mooi meegenomen.
Wij maken ons op voor de reis naar Epe, het tijdsverschil valt mee daar heb ik vernomen, we nemen uiteraard wel flink wat water voor onderweg mee........... en we gaan jullie reis vanuit daar verder volgen.

Ingrid

Hahaha, nou ik ben inmiddels uitgespeeld ... zit er aan te denken om beneden dan toch nog maar even verder te gaan met real money, maar ben te moe. Jullie goede reis (route al uitgestippeld??) en een hele fijne vakantie ;-)

(O)Pa en (O)ma Lansbergen

Gisteren geen tijd gehad om te reageren (ome Leo en tante Ellen zijn de hele dag geweest en daarna direct naar Lelystad voor de musical van Frank die erg leuk was) maar wat een mooie foto's en een aparte wereld daar met al die rood kleurige rotsen. De foto's van vandaag liegen er ook niet om, prachtig.
Van de honger hoef je daar ook niet om te komen zo te zien.
Niet te veel geld vergokken in Las Vegas. anders zal je het met wat kleinere portie's moeten doen de rest van jullie vakantie.
Veel plezier in Las Vegas en mocht je nog wat bekende artiesten tegen komen doe ze maar de groette.
Groeten (O) pa en (O) ma Lansbergen.

Cidien

Hee lieve allemaal,

Ik vond het ontzettend leuk om jullie blogs te lezen!
Wat een prachtige dingen zien jullie joh..
Geniet er maar van zou ik zeggen (:
Wij gaan ook op vakantie;
misschien dat ik in italie jullie nog kan volgen
anders ga ik alles lezen als ik weer terug ben hahaha.
heeeeeele fijne vakantie verder
doe voorzichtig.
Oja; rianne, handige actie hoor met je ipod hahaha.
Tot snel!
Liefs Cidien