Familie Schreuder in USA

Nou, na alle verhalen van Harry hebben wij samen ook wat geschreven voor de site.

Wist je dat:

Er deze afgelopen dagen al heel wat gevallen is

Rianne haar Ipod touch heeft laten vallen

Dat het glas daarvan nu gebarsten is

Zij zelf ook onderuit gegaan is

Dit gebeurde bij de Slide Rock State parc

Dit kwam doordat zij niet door had dat de stenen nogal glad waren

Rianne nu nog steeds last heeft van haar onderarm

Marc wat onrustig kan slapen

Hij hierdoor 1 keer uit zijn bed is gevallen

Harry af en toe minder slaapt door het gedraaid van Marc

Wij dus ook vermoeden dat Harry hem geduwd heeft

We Marc wel elke ochtend moeten wakker maken

Ingrid bezorgd is

Hierdoor iedereen meters afstand moet nemen bij het bezichtigen van een afgrond

Rianne als eerst checkt of er Wifi beschikbaar is in het hotel

Harry vind dat Ingrid altijd heel lang werk heeft in de badkamer

Marc heel erg van spelletjes houdt

Rianne het pasje bijna was kwijtgeraakt van de hotelkamer

We een kwartier hebben lopen zoeken

Hij uiteindelijk in de laptop tas lag

Rianne in haar slaap praat

We onderweg heel wat keren op de rem staan

Harry dan weer een foto en vaak ook video moet maken

Dit eindelijk ook niet zo vreemd is

er ook zo veel moois te zien is

We het erg naar ons zin hebben

We er van uit gaan dat we nog heel veel moois gaan zien

Jan

Opgezocht op internet. Rianne kan haar IPod Touch laten repareren in Cupertino, Infinity Loop 1. Vraag naar Steve. Een magere man in een blauwe spijkerbroek.

Gina

Pittige tijden hoor, voor 2 pubers om op te staan. Ik vind het niet zo raar dat Marc iedere morgen wakker gemaakt moet worden!! Maarja, wil je wat zien dan moet je de dag natuurlijk optimaal benutten.
De plaatjes zien er echt adembenemend uit! Zou ik ook vroeg mijn bed voor uitkomen. SUPER!!!!

(O) pa en (O) ma Lansbergen

Wat jammer van Riannne's ipod touche, misschien alvast meldde bij jullie reisverzekering.
Het is goed te lezen dat het, ondanks wat kleine ongemakken alles goed gaat en dat jullie het naar je zin hebben.
Het is ook allemaal prachtig wat jullie ons laten zien op de foto's.
Harry moet maar veel filmen en foto,s maken dan kunnen wij er straks, als jullie terug zijn, er ook nog van genieten.
Hier gaat alles goed, we zien al weer uit naar jullie volgende verslag en foto,s.
Groeten (O) pa en (O) ma Lansbergen

Rianne

@jan we komen nog langs de cupertino dus we zullen nog even naar die steve vragen voor me ipod haha.

Ingrid Schreuder

Hallo allemaal,

Heel leuk dat jullie reacties achterlaten, we kijken er elke morgenvroeg weer naar uit. En ja Gien, we zijn idd elke ochtend vroeg wakker, maar gaat ook vanzelf. Zoals je weet ben ik zelf ook niet zo "vroege vogel". Heeft denk ik toch te maken met het tijdsverschil. Het is nu half 8 en Marc is nu ook al wakker geworden. En daarbij liggen we er 's avonds meestal rond 22.00 uur in en dan zij we ook zo allemaal vertrokken.