Familie Schreuder in USA

13 juli 2011 Sedona-Grand Canyon

13 juli 2011 Sedona-Grand Canyon

Vanmorgen weer vroeg op gestaan, 6 uur. Om 6.45 al aan het ontbijtbuffet, wat heerlijk was.

Toen de koffers weer gepakt en het prachtige Sedona verlaten. (foto onder)

10 Miles voorbij Sedona bij het Slide Rock State Park in de rivier gezwommen.
In deze rivier is een natuurlijke waterglijbaan naar beneden in een prachtige omgeving.

Slide Rock State ParkLekker verkoelend water in Slide Rock State Park.

Daarna op weg naar Williams, hier loopt de bekende Route 66.

Vanaf Williams is het dan nog ongeveer een 1 uur rijden naar de Grand Canyon.

Bij de ingang van het park

Rianne bij een Mustang op parkeerplaats in het park

Het is niet te beschrijven hoe dit , 1 van de 7 wereldwonderen er uit ziet.
Niet op een foto of film vast te leggen.

1 van de vele uitzichtpunten.

Langs de Rim (rand van de kloof) van de Grand Canyon met een shuttlebus verschillende uitzichtpunten afgereden. De ene nog mooier dan de andere.

Ook hebben we nog een stuk van de Bright Angel Trail gelopen. Deze wandelroute loopt tot in de canyon en de Colorado rivier.

De Bright Angel Trail

Bij Hopi point rond 19.45 de zonsondergang bekeken. Heel mooi hoe de zon achter de canyon wegzakt. Hier was het dan ook druk met veel fotografen.

Met de shuttlebus weer terug naar ons hotel, alleen de bus reed wel erg om zodat het als nog erg laat werd (21.00 terug). Even dachten we dat de bus stopte ergens in de middle of nowhere, maar gelukkig kwam er iets later nog een andere bus en kwamen toch weer bij ons hotel uit.
In dit park is het inmiddels wel een stuk kouder zo in de avond. Terwijl overdag volop de zon scheen en heerlijk warm was.
Nu allemaal douchen en straks weer vroeg ons bed in.

Morgen wacht de rit naar het beroemde Monument Valley.

Remco

Het ziet er allemaal weer erg mooi uit. Vooral de bergen achter jullie zien bijzonder uit. De Mustang is ook erg mooi haha jammer genoeg een Cabrio maarja wat moet je met een dak in die hitten. Nou meis zie je ons er al in rijden ? haha. Trouwens over hitten gesproken is het een beetje uit te houden in de zon?
Alvast veel plezier bij Monument Valley.

(o) pa en (o) ma Lansbergen

Mooie foto's en heel imponerend zo te zien.
We zien met spanning de foto's van Monument Valley te gemoed.
Een goede reis en veel plezier, geniet ervan.

Corrie

Wauw, wat een prachtige plaatjes. Het is vast genieten om alles in het echt te zien!! Heel veel mensen kennen de beelden alleen van tv of van foto`s, zoals wij. Noa vroeg al of haar verjaardags kaartje ook uit de VS kwam toen ik vertelde dat jullie daar waren... Weer veel plezier verder en we blijven jullie volgen!

Pa en Ma Schreuder.

Foto, s gezien, mooie natuur daar en goed weer.
Hier is het compleet herfstweer met veel wind en regen.
70mm regen is er zeker al gevallen.
Voorste perceel tarwe is gedeeltelijk gaan legeren,
De uien zijn gestreken.

Groetjes (o)pa en (o)ma Schreuder.