Familie Schreuder in USA

12 Juli Phoenix-Sedona

Om 6 uur waren we vanochtend wakker in het warme Phoenix. Toch bijna 40 graden.
Koffers weer ingepakt en het hotel verlaten.
Gelukkig doet de Tom Tom het nu wel. Ideaal.
Vlakbij het hotel bij Denny's ontbeten. Ook daar toch weer teveel besteld maar wel lekker.
Net uit de grote stad Phoenix bij een supergrote supermarkt (alles is groot hier) veel water, ijs een koelbox en wat fruit en wat andere kleine dingen gekocht.
De eerste stop was bij Rock Springs Cafe. Daar verkopen ze heerlijke American Pies (taarten)
Marc een lekker stuk appeltaart en Ingrid en ik een stuk chocolade taart .
Het smaakte heerlijk.
Toen verder gereden naar Montezuma Castle waar indianen vroeger rotswoningen gemaakt hebben in de steile bergwanden.
Rond 14.00 kwamen bij ons hotel La Quinta Inn aan in Sedona. Wat een prachtige omgeving daar.
Eerst lekker gezwommen in het zwembad bij het hotel. Heerlijk verfrissend.
Daarna rondgereden in de buurt van Sedona. Prachtige rotsformaties gezien. Red rock Canyon heet het hier ook wel.
Om 20.00 uur pizza gegeten in pizzeria bij het hotel. 3 pizza's voor 4 personen en nog weer teveel.
Rond 22.00 gaan we slapen en gaan we morgen op weg naar de Grand Canyon.

Pa en Ma Schreuder

Hoi Familie.
De eerste reisverhalen en foto,s gezien prachtig mooi.
Hier is het slecht weer veel regen en wind.
Vanmorgen 50 mm regen in de meter.
Groetjes van (O)pa en (O)ma.

Opa en Oma Lansbergen

Jullie bericht net gelezen. We waren niet zo vroeg op, het is hier compleet herfst, veel regen en een harde wind.
Dat is bij jullie wel anders zo te zien, mooie foto's prachtig.
En nu op naar de Grand Canyon.
Veel plezier daarbij.
Groeten (O) Pa en (O) Ma Lansbergen

Sylvia

Mooie foto's, tip voor Rianne: niet te snel opstaan van je loungebed! Veel plezier vandaag.

Remco

Erg leuke foto's en prachtig weer zo te zien.
Helaas kan ik niet het zelfde zeggen over het weer bij ons.
Veel plezier alvast bij de Grand Canyon.

Harry

Dus toch weer zoveel regen daar in Nederland. Net zoals vorig jaar. Hopen dat het bij jullie ook wat beter word.

Groetjes Familie

Gina

Het ziet er allemaal geweldig uit!! Wat een ervaring! Hoop dat de kids het cultuur snuiven ook allemaal kunnen waarderen. Ze kunnen in ieder geval ook lekker zwemmen, dat kan hier in NL niet, hier moet je de regenjas aan! Heeeeeeeeeel veel plezier!!