Familie Schreuder in USA

Aankomst in Amerika

Het is hier nu 6.16 uur in de ochtend in ons hotel de Red Roof Inn te Phoenix.
Gisteren was de lange reis.
Vanaf Amsterdam om 10.10 opgestegen naar Houston. Daar rond 14.00 Amerikaanse tijd geland.
De vlucht verliep voorspoedig.
In Houston moesten we overstappen op een binnenlandse vlucht naar Phoenix. Waar we de autoreis beginnen.
Lekker typisch Amerikaans eten op vliegveld Houston bij Ruby's.
Om 18.53 zijn we in Phoenix geland. Daar bagage opgehaald en met shuttlebus naar Alamo waar we de auto een witte Dodge grand caravan konden ophalen.
Alleen om 20.00 uur is het al donker en moesten we het hotel nog vinden. Ik had de Tom Tom met Amerikaanse kaart erop mee maar deze kreeg helaas geen GPS verbinding.
We moesten het met de routekaart doen die ik uitgeprint had en dat ging niet vanzelf.
Wat met de auto rondgedoold totdat we eindelijk om 21.00 bij het hotel waren. (We zaten trouwens zelfs eerst nog bij het verkeerde hotel.)
Doodvermoeid zijn om 22.00 gaan slapen in een verder goed hotel met lekkere bedden.
Straks gaan we onze reis dan ook echt beginnen op weg naar Sedona.